Nasrin Agada

  • Classificação #
  • Estreou: Mar 2023
  • Episódios: 20
  • Seguidores: 0
  • Em exibição
  • HOT
  • Domingo às 19
  • Documentary

Temporadas:

Você precisa estar logado para marcar um episódio como visto. Entrar ou registar.

Temporada 2
2x1
פרק 1
Episode overview
Exibido em:
Jan 14, 2024
נסרין ורום חוזרים מחופשה היישר למציאות הכואבת של ה7.10. נסרין שמתקשה לקבל את המצב מפחדת להישאר בבית ומקבלת את הצעתו של עומר אדם, חברה הטוב, לבוא להתארח אצלו באזור המרכז. מהר מאוד היא מגלה שלא משנה לאן תברח, המלחמה כאן כדי להישאר.
2x2
פרק 2
Episode overview
Exibido em:
Jan 15, 2024
נסרין ורום מקבלים את השישי אצל עומר ויעל ומתלבטים מתי הכי נכון להם לחזור הביתה. למרות הקושי נסרין מחליטה לצאת לראשונה מהבית להופיע בפני מפונים, בדרך היא נאלצת להתמודד עם איומים באינסטגרם מה שמערער אותה לגמרי והיא לא יודעת האם היא תעמוד במשימה.
2x3
פרק 3
Episode overview
Exibido em:
Jan 21, 2024
לראשונה מפרוץ המלחמה נסרין מחליטה לצאת ולהופיע בפני מפוני העוטף. היא מתמודדת עם סיטואציה שלא חוותה מעולם - הפחד שלא להגיד את הדבר נכון ואולי לשיר שיר שלא במקום מערער אותה, אבל ברגע אחד שבו היא מתחילה לשיר היא מגלה כמה כוח עצום יש לשירים ולמוסיקה.
2x4
פרק 4
Episode overview
Exibido em:
Jan 22, 2024
רום ונסרין מתלבטים איך חוגגים יום הולדת בזמן מלחמה. נסרין שמתמודדת עם חרדות לא באמת מצליחה להשתחרר ולחגוג לילד שלה בשונה מרום שלא מוותר ומזמין את כל המשפחה והחברים. הפערים בין השניים גורמים לתחילתו של משבר ביחסים.
2x5
פרק 5
Episode overview
Exibido em:
Jan 28, 2024
נסרין נוסעת לבקר את משפחתה שלא ראתה מפרוץ המלחמה. רום לא מבין איך נסרין המפוחדת מעיזה לנסוע בכבישים שיש אזעקות. בערב נסרין מופיעה בבסיס חיל הים ונותנת את הופעת חייה. רום מתקשה לקבל את זה שנסרין מחוץ לבית שמחה ופורחת בעוד שבבית היא עצובה ומפוחדת.
2x6
פרק 6
Episode overview
Exibido em:
Jan 29, 2024
נסרין ורום חווים משבר גדול בזוגיות ומחליטים ללכת לשוקי גבאי נומרולוג בכדי לקבל יעוץ והכוונה לנסות לתקן את התקשורת שנפגעה. בפגישה הם מגלים כי הזוגיות עומדת למבחן, מידע מפתיע שמגיע אליהם הולך להשפיע על עתידו של הקשר.
2x7
פרק 7
Episode overview
Exibido em:
Fev 04, 2024
נסרין ורום לוקחים פסק זמן אחד מהשני. רום הולך לאיתי לוי לשיחת גברים ומצטרף אליו להופעה מול ניצולי הנובה, בעוד שנסרין הולכת לבד לאולפן להקליט שיר מרגש במיוחד וכשהיא חוזרת הביתה לבית ריק היא מבינה משהו שלא הבינה עד היום.
2x8
פרק 8
Episode overview
Exibido em:
Fev 05, 2024
רום מחליט לצאת ולחפש את היעוד שלו ונסרין נשארת לבד עם כל מטלות הבית ומרגישה היטב בחסרונו. אחרי שיחה עם גל מלכה היא מחליטה שרום צריך ללכת להתנדב בכיתת כוננות. מה שיוביל אותה ואת רום לערב בלתי נשכח.
2x9
פרק 9
Episode overview
Exibido em:
Fev 11, 2024
נסרין יוצאת עם חברותיה הטובות יעל, אודיה וסלין ומבינה כמה היא ברת מזל שיש לה את רום. למחרת בדרך להופעה בחתונה היא מחליטה לבשר לרום בשורה שמרעידה שוב את היחסים בין השניים.
2x10 Final da Temporada
פרק 10
Episode overview
Exibido em:
Fev 12, 2024
אחרי 3 חודשים בהם לא הופיעה בכלל, נסרין חוזרת להופעה מיוחדת במועדון הבארבי, אבל ביום המרגש של המופע נסרין מתעסקת בהכל חוץ מהמופע, בדרך היא מגלה שרום לא בטוח יוכל להגיע למופע ומתאכזבת.

Se faltam episódios ou banners (e eles existem no TheTVDB) você pode solicitar uma atualização automática :

Solicite uma atualização

Characters