Nasrin Agada

  • Classificação #
  • Estreou: Mar 2023
  • Episódios: 20
  • Seguidores: 0
  • Em exibição
  • HOT
  • Domingo às 19
  • Documentary

Temporadas:

Você precisa estar logado para marcar um episódio como visto. Entrar ou registar.

Temporada 1
1x1
מחיר התהילה
Episode overview
Exibido em:
Mar 23, 2023
רגע לפני המופע הגדול של נסרין בהאנגר, היא מקבלת הצעת נישואים מפתיעה מבן זוגה למורת רוחם של משפחתו ומתממוטטת בעקבות כתובת על חשיפת ההריון.
1x2
בדרך לחתונה עוצרים בחינה
Episode overview
Exibido em:
Mar 27, 2023
לאחר שיחה מורכבת בן רום למשפחתו, רום לא מוותר ועושה הכל כדי שיקבלו את נסרין. הוא מחליט שהדרך הכי טובה לחיבור בין כולם זה לעבור לגור קרוב במושב לידם. במקביל נסרין במירוץ לחופה שברקע כם חגיגות החינה.
1x3
יא מאמא
Episode overview
Exibido em:
Abr 02, 2023
למרות הפערים, אמא של רום מחליטה לשים את המחלוקות בצד ולהגיע לחינה, ולתת את ברכתה לרום ונסרין. יום החתונה הגיע, ויש תחושה שהכל מתחיל להסתדר או לפחות כך כולם חשבו.
1x4
פרק 4
Episode overview
Exibido em:
Abr 03, 2023
בדרך לחופה רום ונסרין נתקלים במשבר זוגי ראשון. רום מתחיל להבין שהקריירה של נסרין קודמת לכל. לאחר שהשניים מתפייסים הם פוסעים לעבר החופה המרגשת. לאחר החתונה הם מגלים שאותו משבר פוגש אותם שוב והפעם בעוצמה אחרת.
1x5
פרק 5
Episode overview
Exibido em:
Abr 09, 2023
אחרי משבר שרום ונסרין חווים, השניים הולכים לבדיקת מין עובר ומגלים מה באמת חשוב בחיים. הם שמים מזוזות חדשות לשלום בית ומחליטים לקחת פסק זמן מהכל. הם יוצאים לראשונה לאור הזרקורים כשנסרין .. show full overview
1x6
פרק 6
Episode overview
Exibido em:
Abr 13, 2023
נסרין משתפת את אמא של רום בחרדות שלה לקראת הלידה ואמהות אל מול הקריירה. אחרי יום ארוך של הקלטות לשיר הילד מתקבלת הצעה למופע ענק כחודש אחרי הלידה. נסרין בדילמה ענקית ומתקשה לתת תשובה.
1x7
פרק 7
Episode overview
Exibido em:
Abr 16, 2023
נסרין מחליטה לקחת חלק במופעי הענק ״נקסט״ ומוצאת את עצמה בשבוע 38 מצטלמת לפרומו. אם כמה שקשה היא לא מוותרת ועושה הכל כדי לעמוד בהתחייבות. ככל שהיום עובר נסרין מרגישה לחצים חזקים שהולכים ומתגברים והיא מוצאת את עצמה בחדר לידה.
1x8
פרק 8
Episode overview
Exibido em:
Abr 20, 2023
לאחר שנסרין מבינה שיש לה לפחות עוד שבועיים עד הלידה היא מחליטה לחגוג לעצמה בייבישוואר לא לפני שהיא קופצת לביקור מרגש וקצת מורכב אצל אמא ואבא שלה. לאחר מסיבת בייבישוואר מוצלחת במיוחד נסרין מוצאת את עצמה בחדר לידה ומגלה ששום דבר כבר לא בשליטה שלה.
1x9
פרק 9
Episode overview
Exibido em:
Abr 23, 2023
אחרי ניתוח קיסרי מורכב נסרין ורום הופכים להיות הורים אך התאוששות לא קלה. לאחר 8 ימים הזוג חוגג ברית לבנם הבכור כשברקע הלחץ על נסרין לחזור לבמות הולך וגובר.
1x10 Final da Temporada
פרק 10
Episode overview
Exibido em:
Abr 27, 2023
This episode has no summary.

Se faltam episódios ou banners (e eles existem no TheTVDB) você pode solicitar uma atualização automática :

Solicite uma atualização

Characters