Tiyul Acharei Tzava

  • :
  • : 40
  • : 1
  • Kan 11
  • 21
  • Comedy Documentary Reality

:

.

2
2x1
בוא לריו
Episode overview
חשבתם שברזיל זה רק סמבה וחופים? פבלו וגל מגבירים את רף הסכנה ונחשפים גם לעוני מחריד, לפושעים אלימים ולשכונות שלמות של מכורים לקראק. אזהרה: חלק מהתכנים המופיעים בפרק עלולים להיות לא .. show full overview
2x2
נסענו לפאבלה
Episode overview
פבלו וגל ממשיכים לחקור את הפאבלות האינסופיות של ריו, ונגררים למשחק כדורגל רווי אגו עם ילדי השכונה. אחרי מפגש עם מטיילת צעירה, הם ממשיכים ליעד הבא – סלבדור דה בהאייה.
2x3
פאנקי טאון
Episode overview
פבלו וגל נסחפים בסמטאות של סלבדור, עיר שנבנתה על עבדות והפכה למרכז מוזיקלי סוחף. לאחר מכן הם מבקרים בכנסייה ההזויה בעולם, ועוברים טקס אצל כוהנת אחת שיודעת יותר מדי...
2x4
סיגרים, סרטנים וסמבה
Episode overview
פבלו וגל מחליטים לצאת מהעיר ומבלים יום בעישון סיגרים, ציד סרטנים ומסיבת סמבה. אבל מפגש עם מטייל ישראלי מרגש וצעירים ברזילאים מזכיר להם שמה לעשות, הם כבר לא בני 16...
2x5
קאובוייז וקצף
Episode overview
פבלו וגל עולים על בגד ים ומגיעים ל"מכה" של המטייל הישראלי: אי המסיבות מורו דה סאו פאולו, שמתעורר לחיים אחרי חצות. משם הם עולים על הסוס ומוצאים את ייעודם האמיתי בחוות בוקרים.
2x6
המשימה: אמזונס
Episode overview
להתראות ברזיל, שלום פרו! פבלו וגל רוכשים מצ'טות ויוצאים לכבוש את הג'ונגלים של האמזונס. במעבה היער הם נתקלים בשבטים אבודים, חיות ארסיות וטקס מטלטל של סמי הזייה.
2x7
ירידה לצורך עלייה
Episode overview
קופים, צבים וחולדות, הכל אפשר לקנות (ולאכול) בשוק בלן. פבלו נשבר מול העוני המחריד בשכונות הצפות, גל מנסה לצלוף בפסל ענק של ישו, ושניהם מתמודדים עם מחלת גבהים בבירת האינקה, קוסקו.
2x8
זה לא סדר, זה בלאגן
Episode overview
פבלו וגל מטפסים לפסגת המאצ'ו פיצ'ו, ויורדים בחזרה כי אין שירותים. בשבוע הקדוש שבין פסחא לחג הפסח, השניים נפגשים עם (כפיל של) ישו וגדודי ישראלים שמבקשים סלפי בסדר המוני.
2x9
אל קונדור פאסה
Episode overview
ברוכים הבאים ל"עמק הקדוש" בפרו. כאן צובעים בגדים עם שתן, שותים בירה מתירס ואוכלים...שרקנים על שיפוד. אחרי יום מטורף כזה, פבלו וגל לוקחים רגע כדי לנגן מול הנוף המרהיב ביותר בעולם.
2x10
יש גבול לכל תעלול
Episode overview
אחרי ביקור בשער האלים ובכפרים הצפים של פונו, הצמד נפרד מפרו וחוצה את הגבול אל היעד האחרון במסע – בוליביה. אבל הדרך לבירה, לה-פאז, הופכת לסיוט שנמשך עמוק אל תוך הלילה.
2x11
אדיוס אמיגוס
Episode overview
בעיר הבירה הגבוהה בעולם, פבלו וגל מתזזים בין מכשפות, מתאבקות קשוחות ואפילו זברות. אחרי מופע משותף למטיילים הישראלים, הם מתפנים לסכם את המסע המטלטל שעברו ביחד.

Characters