Polònia
09/01/2025 (20x16)
Date de diffusion: Jan 09, 2025
Tots pendents de Dani Olmo
Tots pendents de la inscripció o no de Dani Olmo per a la Supercopa. Hansi Flick (Ivan Labanda), Joan Laporta (Jordi Soriano) i Pedri (Xavi Espinosa) ens explicaran com han viscut la situació des de l'hotel de concentració de l'Aràbia Saudita a ritme de "No se ve", d'Emilia, Ludmilla, Zecca.
Francisco Franco (Manel Lucas) comença a tenir la crisi dels 50 anys, ara que comença l'any del 50è aniversari de la seva mort. A més, pels passadissos del programa, el rei Felip (Pep Plaza) s'excusa per no anar als actes de l'aniversari de Franco, i Joe Biden (David Marcé) s'acomiada de la presidència dels Estats Units.
Salvador Illa (Queco Novell) ha convocat una reunió d'urgència amb els consellers Ramon Espadaler (Pep Plaza) i Alícia Romero (Alba Florejachs) per solucionar la seva manca de carisma davant dels mitjans.
- Première: Fév 2006
- Épisodes: 629
- Abonnés: 2
- En cours
- TV3 (ES)
- Jeudi à 22