• Rank #
  • Premiered: Mar 2021
  • Episodes: 96
  • Followers: 0
  • Running
  • Kan Kids
  • Sunday at 15
  • Children Drama Family

Seasons:

You need to be logged in to mark episodes as watched. Log in or sign up.

Season 4
4x1
ילד חדש בשכונה
Episode overview
Air date
Sep 10, 2023
בחופש הגדול, הבנים של הכיתה הולכים לקייטנת כדורגל שהופכת לתחרותית קצת יותר מדי כשהאבות שלהם מחליטים להתערב ולהדחף. יולי ואפי מגלות שלילד החדש בשכונה יש בריכה בבית והן מחליטות להכנס אליה בכל מחיר.
4x2
מייקי מאוהב
Episode overview
Air date
Sep 11, 2023
בחופש הגדול מייקי מוצא את עצמו בסיפור אהבה מסובך עם ילדה גדולה ממנו שמעדיפה דווקא את אחיו הגדול. דותן, דוקי ואופק מנסים לגלות מי הוא הגנב שמפר את השקט בשכונה וגונב את האופניים של הילדים.
4x3
תן ביס
Episode overview
Air date
Sep 12, 2023
זהו היום הראשון ללימודים, תמר סוף סוף מצטרף לכיתה, כשהשם שלו מסבך אותו בצרות. מייקי לא יודע איך להתמודד עם הבקשות של אביב לקבל ביס מהסנדביץ' שלו כל יום.
4x4
למה לא?
Episode overview
Air date
Sep 13, 2023
תמר מתחיל עם ציקי ולא ממש יודע איך לקבל את סירובה. הוא מחליט להציע חברות גם לבנות הכיתה האחרות מה שמכעיס את כולן. דותן ושרון חולים וקרן מטפלת בהם. היא לא שמה לב שגם היא נדבקה עד שזה נהיה מאוחר מדי.
4x5
מגן ביצים
Episode overview
Air date
Sep 17, 2023
כל זוג ילדים בכיתה מקבל ביצה עליה הם צריכים לשמור שלא תשבר. שגיא מאתגר את הזוגות: לבנות לביצה מצנח, לשחרר אותה מקומה 2 ולשמור אותה שלמה. הזוגות מפתחים רגש לביצה ולא מצליחים להעיף אותה אל האוויר.
4x6
אוהבת לא אוהבת
Episode overview
Air date
Sep 18, 2023
לאור יש הום הולדת ומעיין שמה לב שיש לו רק טישרטים פשוטים בארון. היא מחליטה לשדרג לו את המלתחה, הבעיה שהוא לא כל כך מעוניין בזה. השומרת מתאהבת בשגיא אבל מתביישת להגיד לו, מה שמוביל לבלגן גדול.
4x7
אני מאשים
Episode overview
Air date
Sep 19, 2023
דוקי מדמיין אלו חיים היו יכולים להיות לו אם לא היה מתיישב ליד דותן כשהצטרף לכיתה אלא דווקא ליד נטע, הילדה שחיבב. האם היה הופך להיות רקדן ריקודים סלוניים מפורסם?
4x8
על הכביש ההמהיר
Episode overview
Air date
Sep 20, 2023
ביום כיפור ילדי הכיתה מחליטים לרכב באופניים רחוק ולהגיע עד לכביש המהיר. את אופק זה מפחיד, הוא רוכב לאט ומוצא את עצמו נפרד מהחבורה. מאוחר בלילה, אופק לבד מבין שהלך לאיבוד.
4x9
אופק מחליף משפחה
Episode overview
Air date
Sep 26, 2023
אופק מרגיש לא קשור למשפחה שלו ומחליט שדווקא המשפחה של תמר הם לגמרי בסגנון שלו. הוא מסתבך בשקרים כשמנסה להסתיר מהמשפחה המקורית שלו את המשפחה החדשה שאימץ.
4x10
הסוד של תכלת
Episode overview
Air date
Sep 27, 2023
ילדי הכיתה מקבלים משימה, לעשות עבודת שורשים. מייקי לא בטוח איך להתמודד עם העובדה שאימא שלו היא אם יחידנית ומסתבך בשקרים. קשת מגלה שלתכלת יש סודות שאגרה עמוק בפנים ולא סיפרה לאף אחד אפילו לא לה.
4x11
הורס מסיבות
Episode overview
Air date
Oct 01, 2023
ליסה מחליטה שמייקי נמצא יותר מדי לבד ומארגנת בשבילו מסיבת פיג'מות עם תמר ואביב. הבעיה שמייקי לא כל כך מעוניין. תמר גם לא רוצה ללכת למסיבה ומעיין מחליטה לשכנע אותו בכל מחיר.
4x12
יורדים למקלט
Episode overview
Air date
Oct 02, 2023
המצב הביטחוני במדינה מתחמם והמשפחות של יולי ואופק מוצאות עצמן יחד במקלט. לכל משפחה גישת התמודדות שונה ולעיתים סותרת עם המצב. אופק מחליט להראות שהוא אמיץ ולא מפחד והולך רחוק מדי.
4x13
ניצחון בכל מחיר
Episode overview
Air date
Oct 03, 2023
חיים מכריז בבית החינוך על תחילתו של יום ספורט היתולי. הכיתה מתחלקת לבנים נגד הבנות כשכל צד נותן את הכל כדי לצאת המנצח. גם אם זה אומר לנסות להוריד את הצד השני.
4x14
הדור של תמר
Episode overview
Air date
Oct 04, 2023
דור מתאהבת בתמר ולאט לאט מאבדת את עצמה כשהיא מנסה להתנהג כמוהו באופן שלא מתאים לה. שגיא חוזר מסדנת וויפאסנה בה למד לשתוק במשך שלושה ימים רצופים. אילנה מנסה להוכיח שגם בשבילה לשתוק זו לא בעיה בכלל.
4x15
הקמצן
Episode overview
Air date
Oct 08, 2023
יולי מתמכרת למשחק מחשב שסוחט ממנה כספים כדי להתקדם בשלבים. אופק מחליט למכור חפצים ישנים שלו ושל אחרים כדי להרוויח כסף, הוא משכנע את מייקי למכור את הדובי האהוב עליו מהילדות אבל מייקי מתחרט
4x16
אין עשן בלי אש
Episode overview
Air date
Oct 09, 2023
לג בעומר וילדי הכיתה מתאספים לעשות מדורה. תמר קשת ודותן מחליטים ללכת נגד החוקים ולעשות מדורה אלטרנטיבית- כזו שלא מזהמת. למייקי החברות החדשה בין קשת ותמר לא באה בטוב.
4x17
מלחמת השחרור
Episode overview
Air date
Oct 10, 2023
לדור נמאס להיות הילדה המוצלחת שחיים כל הזמן רוצה שהיא תדגים לכולם, והיא מחליטה למרוד. לירי מילדי בית העץ נקלעת למשפחתו של אופק, ומאיימת על מקומו במשפחה כשנעומי מעדיפה אותה על פניו.
4x18
לאמא יש חבר
Episode overview
Air date
Oct 11, 2023
לליסה יש בן זוג חדש בשם מתן. מייקי לא מוכן לקבל את הפולש החדש בבית ועושה כל מה שהוא יכול כדי לגרום למתן להרגיש לא רצוי.
4x19
גמד ענק
Episode overview
Air date
Oct 15, 2023
ילדי הכיתה והמורים משחקים בגמד וענק. המורים שמים לב שכולם קיבלו את שמה של תכלת כענק. מה הם יעשו כנקמה? קשת נותנת לאביב מתנות מוגזמות, וכל יום מנסה להמציא את עצמה מחדש.
4x20 Season finale
הסיפור שלנו
Episode overview
Air date
Oct 16, 2023
ילדי הכיתה מגיעים לסיומה של כיתה ו' ומסיימים את בית הספר היסודי. דותן קשת ויולי אחראים על כתיבת ספר המחזור, רק שחוש ההומור של דותן לא כל כך מסתדר עם הערכים של קשת מה שמוביל לפיצוץ.

If there are missing episodes or banners (and they exist on TheTVDB) you can request an automatic full show update:

Request show update

Characters