• Rank #
  • Premiered: Mar 2021
  • Episodes: 96
  • Followers: 0
  • Running
  • Kan Kids
  • Sunday at 15
  • Children Drama Family

Seasons:

You need to be logged in to mark episodes as watched. Log in or sign up.

Season 5
5x1
המורה החדשה
Episode overview
Air date
Mar 31, 2024
גלית מגיעה לבית החינוך לראשונה ומוצאת בעיות באישיותם של התלמידים שלא תואמות את מה שהמורים, ההורים ושאר הילדים חושבים. ילדי שקשוקה הגדולים, כעת בכיתה ט', משתלטים על הזולה בבית החינוך.
5x2
מה חושבים עליי
Episode overview
Air date
Apr 01, 2024
בן מגיע פעם ראשונה לבית החינוך ונדבק לו נייר טואלט לנעל. כולם צוחקים עליו והוא מנסה להעביר את תשומת הלב השלילית הלאה. נאיה מגיעה עם קשת חדשה לשיער אבל אף אחד לא שם לב, היא מכריחה את תמוז לעזור לה.
5x3
חבר חבר
Episode overview
Air date
Apr 02, 2024
בן מעוניין באסתי אבל לא יודע איך לגשת אליה. הוא מקנא ברני שנראה שזה בא לו בקלות ובטוח שהם זוג. אבל רני דווקא מייעץ לבן, ועוזר לו להגיד לאסתי מה הוא מרגיש.
5x4
שוברים קירות
Episode overview
Air date
Apr 03, 2024
משפחת יולי עושים שיפוץ באמבטיה, והם נעזרים במשפחת אופק קצת יותר מדי. יולי והמשפחה שלה מנסים לפצות את משפחת אופק על העזרה אבל זה רק מחריף את המצב.
5x5
אפי מרימה ידיים
Episode overview
Air date
Apr 07, 2024
גלית מעבירה שיעור על דימוי גוף וכולם מפתחים חוסר ביטחון לגבי הניראות שלהם. אסתי בטוחה שהעיניים שלה רחוקות מידי, דוד חושב שהראש שלו גדול מידי ומנסה לשנות את הפרופורציות שלו.
5x6
במגרש של הבנות
Episode overview
Air date
Apr 08, 2024
לבנים חסר שחקן לכדורסל והם רוצים לצרף את רני, אבל הוא מעדיף להיות עם הבנות. תמוז מוטרדת מניתוח שאמא שלה עוברת אבל לא משתפת. למאי אין בעיה לבקש עזרה וכשנשפכת לה טחינה על המכנסיים כולם מנסים לעזור.
5x7
לא מסכנה
Episode overview
Air date
Apr 09, 2024
תמוז מספרת לאסתי על הבריונות של נאיה כלפיה, אבל מבקשת ממנה לא לשתף את המבוגרים ומעדיפה לעמוד מול נאיה לבד. אסתי מתלבטת מה לעשות. כשהסיפור מתפוצץ, נאיה נלקחת לשיחה אצל המנהלת.
5x8
המורדים
Episode overview
Air date
Apr 10, 2024
כשהוריה של תמוז מבטלים את הסרט המשפחתי שקבעו בשביל ללכת לעוד הפגנה, תמוז מארגנת הפגנה משלה. זוהר מתחיל עבודה חדשה בחברה לכלי פלסטיק חד פעמיים, וחן מנסה לשכנע אותו להתפטר בטענה שהחברה אינה מוסרית.
5x9
האח המוצלח
Episode overview
Air date
Apr 14, 2024
דוקי ממציא אפליקציה, ששגיא מאמין בה אבל דותן משתלט על הפרוייקט. דוד מקנא ומנסה ליצור אפליקציה מתחרה אבל מתקשה לחשוב על רעיון מספיק טוב. מוש וריקי חולמים על מה יעשו עם הכסף כשדוקי יעשה את האקזיט.
5x10
חולה שליטה
Episode overview
Air date
Apr 15, 2024
רני מצלם קליפ לליאת, אחותו, בזמן משחק הטניס שלה, אבל לה זה פחות מתאים והם רבים. הדס, אמא של בן, מביאה מומחה פאנג שוואי לדירה ומשנה את העיצוב בבית, כולל החדר של בן, שמתקשה להתמודד עם השינויים.
5x11
התאום של שגיא
Episode overview
Air date
Apr 16, 2024
גיא התאום של שגיא ופעיל סביבתי, מגיע לבית החינוך למורת רוחו של שגיא. גיא מספר לתלמידים על ניצול ילדים בתעשיית הקקאו והשוקולד והילדים מחליטים לפעול בנושא בדרכים שמסבכות אותם.
5x12
תרקוד
Episode overview
Air date
Apr 17, 2024
במסיבת פורים רני מסרב להתחפש יחד עם בן ואביאל לזמרות מפורסמות מחשש שזה יוביל לתשומת לב לא רצויה. גלית ושגיא מתחפשים יחד ומגלים שלהיות קשורים אחד לשניה יום שלם זה לא קל.
5x13
הפורצים
Episode overview
Air date
Apr 21, 2024
אביאל מארח את בן ורני למסיבת פיג'מות והם מחליטים להפחיד את יולי ושוברים את האגרטל האהוב על אדל. אביאל ויולי מחליטים לאחד כוחות ולשקר יחד שהיו בדירה פורצים מה שמסבך את כל המשפחה.
5x14
ההצגה
Episode overview
Air date
Apr 22, 2024
אור, אחיו של מייקי, עובר פרידה וקארין, אחות של נאיה, מנסה להתקרב אליו. סמדי וגדי עושים הצגה לפסח אבל אין לה הרבה ביקוש. הם מעלים מופע חינמי, ומנצלים את קשריו של יניב, אביו של בן עבור יחסי הציבור.
5x15
איזה קטע
Episode overview
Air date
Apr 24, 2024
יולי מנסה למצוא את ה''קטע'' שלה ולא מצליחה להבין מה מיוחד בה. בן חייב שכולם בכיתה יאהבו אותו ולא מבין למה דוד לא מסכים להיות חבר שלו.

If there are missing episodes or banners (and they exist on TheTVDB) you can request an automatic full show update:

Request show update

Characters