Tiyul Acharei Tzava

  • Premiered: Aug 2017
  • Episodes: 40
  • Followers: 1
  • Running
  • Kan 11
  • Tuesday at 21
  • Comedy Documentary Reality

Seasons:

You need to be logged in to mark episodes as watched. Log in or sign up.

Season 4
4x1
שעת השינג'וקו
Episode overview
Air date
Jan 07, 2020
פבלו וגל נוחתים בטוקיו המוטרפת וחווים הלם תרבות לפרצוף. בין קרבות רובוטים ובתי קפה לחתולים תחושת הזרות לא מפסיקה לקנן בהם, והתקציב הצנוע דוחק בהם להשלים הכנסה... בנגינה ברחוב
4x2
סושי בשלג
Episode overview
Air date
Jan 14, 2020
בין תות שדה במאה דולר לאיש שהתחתן עם בובה – הטירוף של טוקיו לא עוצר: פבלו וגל מוזמנים להשתתף בטקס לכבוד השנה החדשה הכולל טבילה במי קרח. אחרי התאוששות קצרה הם פוגשים את בתו של פבלו, עמליה, בעצמה מטיילת אחרי הצבא ביפן.
4x3
סרט צילום פוג'י
Episode overview
Air date
Jan 21, 2020
רכבת קליע מטיסה את פבלו וגל מטוקיו לאזור הר פוג'י. אחרי פינוק בפונדק מסורתי ובמרחצאות חמים הם מבקרים ב"ים העצים": יער אפל ומסתורי שמושך אליו מדי שנה עשרות יפנים שמגיעים לשם במיוחד... כדי להתאבד.
4x4
למה? כי-יוטו
Episode overview
Air date
Jan 28, 2020
איפה מתאים יותר לחוות מאות שנים של תרבות מרתקת מאשר בקיוטו? פבלו וגל מעבירים יום במשחקי שתייה עם צמד גיישות, הופכים למוכרי מוצ'י בשוק, יורים בחץ וקשת עתיק ומסיימים בטקס תה מסורתי שאותו מעבירה להם דווקא מטיילת ישראלית.
4x5
זן מתחת לאפס
Episode overview
Air date
Feb 04, 2020
פבלו וגל תופסים טרמפ עד לכפר הנידח והמושלג קיאבוקי נו-סאטו, שם הם מתארחים בביתה של משפחה מקומית תמורת עבודה בחווה המשפחתית. אחרי יום של עבודה, הם חוגגים יחד את פסטיבל אורות השלג.
4x6
בלאגן אטומי
Episode overview
Air date
Feb 11, 2020
סוף הטיול פבלו וגל מגיעים להירושימה, שם הם פוגשים ניצולה מפצצת האטום ב-1945. משם ממשיכים לכרך הסואן של אוסאקה, לובשים קימונו והופכים לסמוראים. טוני לוי, ישראלי שהצליח בענק ביפן, מחזיר אותם הביתה בסטייל.
4x7 Season finale
"ביג אין ג'פאן"
Episode overview
Air date
Feb 18, 2020
פרק סיכום מיוחד: אחרי שחזרו הביתה, פבלו וגל נפגשים עם השף יובל בן-נריה בתל-אביב כדי לשחזר את הטעמים של יפן ולהיזכר יחד בחוויות המטורפות שעבר.

If there are missing episodes or banners (and they exist on TheTVDB) you can request an automatic full show update:

Request show update

Characters

If you like this show, you may also enjoy: