Shelly HaKoveshet

  • :
  • : 40
  • : 0
  • Kan Kids
  • Måndag 15
  • Children Drama Sport

:

.

1
1x1
עכשיו הכדור אצלי
Episode overview
שלי, הכדורגלנית הכי טובה במגדל העמק מחליטה להקים קבוצה מעורבת בנים ובנות משלה בה היא הכוכבת והמאמנת.
1x2
אריות
Episode overview
אחרי שהחליטה להקים קבוצה משלה, שלי מבינה שזה לא כל כך פשוט לשכנע שבעה שחקנים להצטרף אליה. האם היא תצליח להתגבר על כל הקשיים? מאיפה יגיע הפתרון המיוחל, מי יהיה השחקן השמיני ואיך יקראו לקבוצה?
1x3
הגיבור
Episode overview
שלי מבינה שמאמנת קבוצה צריכה להבין לא רק בכדורגל עצמו וחייבת למצוא דרך לגבש את שחקני הקבוצה וללמד אותם לפעול בשיתוף פעולה. במקביל, מיכאל מקבל תשובה מהלהקה של אולגה. ואיך פיראטים קשורים לאריות העמק?
1x4
שלושת הממים
Episode overview
אריות העמק חייבים להתחיל לנצח וצ'צ'ה מספר לשלי על שיטת שלושת ה-מ' שבטוח תעזור. הלחץ לשפר את היכולת ולנצח גורם לשלי לחפש את הדרך כמאמנת לפני ששאר השחקנים יתייאשו. מה תהיה ה-מ' השלישית והחשובה מכולן?
1x5
ווינריות
Episode overview
אחרי שהילי מורחקת בכרטיס אדום, שלי מנסה לעזור לה להתמודד עם הלחץ מצד אביה ומקבלת תמיכה מכיוון מפתיע. ציקי בטוח שמצא את הסיבה האמיתית להפסדים ויוצא חמסע ששם את המוניטין האופנתי של חברי הקבוצה בסכנה.
1x6
הטיול
Episode overview
אריות העמק יוצאים לטיול בהדרכתו של בדרה בתקווה שזה מה שירים לו מעט את הביטחון העצמי. במקביל, איה ונווה מתמודדים עם אתגר חשוב לא פחות- החלפת תמונת הפרופיל ומיכאל שואל את שלי שאלה שרצה לשאול הרבה זמן.
1x7
יש שוער בשער
Episode overview
שלי ומיכאל צריכים למצוא פתרון למצבם החדש, תמר מנסה לשתף את שלי בחדשות מרגשות אך שלי מרוכזת בעצמה, וגם... למה נווה התחיל להסתובב עם קשת בשיער ומה לאיה היה לומר בנושא?
1x8
לבעוט את זה
Episode overview
עדן מוטרד כאשר הוא מגלה שבמשחק הקרוב האריות משחקים נגד ילדים מבית הספר הקודם שבו הוא למד. במקביל, שלי מנסה לקבל את סליחתה של תמר, וצדיק מארגן לאריות כתבה לטלוויזיה שתפרסם את העסק החדש שלו.
1x9
מה שחשוב באמת
Episode overview
שלי ודרי מתכוננים לחגיגת יום ההולדת של אביהם ומנסים להכין בעצמם את עוגת המשפחה המסורתית. במקביל, הבחירות לראשות מועצת התלמידים מגיעה להכרעה והאריות מסייעים לתמר, שלומדת משלי שיעור חשוב על מנהיגות.
1x10
רעשים בחדר ההלבשה
Episode overview
בחדר ההלבשה של האריות מתחילים דיבורים על כך ששלי עושה הנחות למיכאל ושלי מחפשת פיתרון. הילי רוצה גם היא זוגיות ומנסה להתחיל משהו חדש ומפתיע, ומהי הברכה האינדיאנית של ציקי?
1x11
כמו לאפות שלג
Episode overview
מיכאל מנסה לשכנע את אמו שתיתן לו לחזור לקבוצה אך היא נחושה בדעתה, ציקי מתנדב ביום הקשיש ומגלה בעצמו יכולות שלא היה מודע לקיומן, ושלי נאלצת לקחת החלטה קשה שתשנה הכל.
1x12
הקללה
Episode overview
רצף אירועים מביא את דורין למסקנה שיש קללה על הקבוצה וחייבים לטפל בה מיידית. שלי פורקת את תסכוליה על הסביבה , ומיהו השותף האלמוני של צדיק הידוע בכינויו בצלאל הנוכל?
1x13
אנחנו ביחד בזה
Episode overview
הילי מקבלת את פרס שחקנית החודש של הליגה, אבל השמחה מתחלפת במתחים חדשים בתוך הקבוצה. איה מתחילה אתגר טיק טוק משעשע עם כוכבים לא צפויים, ושלי לא מבינה את ההתנהגות של מיכאל.
1x14
גם לא בסדר זה בסדר
Episode overview
מיכאל נסער ממה שגילה. שלי לא יודעת מה לעשות ולא מצליחה להתרכז במשחק הכי חשוב של העונה - הדרבי המכריע מול מגדל יונייטד, קבוצתו של בן. מי יעזור לה להתאושש בדיוק בזמן הנכון?
1x15
הדבר הנכון לעשות
Episode overview
אריות העמק חייבים לצרף שחקן חדש ולשלי יש רעיון מפתיע אך האריות מתנגדים בתוקף. במקביל, בדרה מספר לכולם את הסוד ששלי הסתירה מהם וצדיק מתחיל לייבא משקה מאלבניה שממש אסור לשתות!
1x16
זאת אני
Episode overview
אלינור מגיעה לביקור וצריכה להכיר מחדש את שלי. במקביל, האריות מחפשים את הדרך הנכונה לנצח את משחק הפלייאוף הראשון שלהם נגד הצ'יטות, ומיכאל חוזר לבלט ופוגש מישהי חדשה...
1x17
בעיטות הכרעה
Episode overview
האריות מתכוננים לחצי הגמר, ועדן נאלץ להתמודד עם חששות פנימיים. שלי לא סגורה לאן מתקדמת מערכת היחסים שלה עם בן, בזמן שאצל הילי מתחיל משהו חדש ומפתיע. אורחת: אשרת עיני.
1x18
כשזה זה, זה זה
Episode overview
חצי הגמר. האריות מתכוננים במרץ לקראת המשחק נגד ''הגרזנים מירושלים'', אך מאורע דרמטי משבש להם את התוכניות. מיכאל מבין שעליו לקבל החלטה וציקי משוכנע שהוא חלם חלום שינבא את תוצאת המשחק.
1x19
כשפועלים מאהבה הכל מסתדר
Episode overview
על רקע ההכנות למשחק הגמר בן נפגע משלי שמחדשת את הקשר עם מיכאל ופועל בצורה שמשפיעה על כל הקבוצה. במקביל, מעריצה אלמונית מתחילה להתכתב עם נווה, מה שמעורר את חמת זעמה של איה.
1x20
שריקת הסיום
Episode overview
האריות מגיעים אל משחק הגמר נגד ריאל תל אביב. זהו רגע השיא של העונה ועל שלי מופעל לחץ רב. כיצד יסתיים המשחק? מי תהיה המנצחת הגדולה של העונה?

Characters