Tiyul Acharei Tzava

  • in première gegaan: Aug 2017
  • Afleveringen: 40
  • Volgers: 1
  • Lopend
  • Kan 11
  • Dinsdag op 21
  • Comedy Documentary Reality

Seizoenen:

Log in om afleveringen als gekeken te markeren. Inloggen of aanmelden.

Seizoen 5
5x1
חנית בחניתה
Episode overview
Uitzenddatum
Jul 27, 2021
אחרי שנת קורונה שהרסה כל אפשרות לטייל בחו"ל, פבלו רוזנברג וגל תורן עולים על קראוון ויוצאים למסע ישראלי סביב גבולות המדינה. אחרי שהם מתרגלים לחיים החדשים על גלגלים בעזרתם של כמה .. show full overview
5x2
חשיפה לצפון
Episode overview
Uitzenddatum
Aug 03, 2021
אחרי שפבלו מתגבר על פחד הגבהים שלו ומטפס על צוק מנרה, ממשיכים השניים במסלול לעבר רמת הגולן ופוגשים בוקרים, שביליסטים ואפילו היפסטרים דרוזים.
5x3
זה היה ביתי
Episode overview
Uitzenddatum
Aug 10, 2021
אחרי התברברות בשדה מוקשים, פבלו נפגש עם חברי הלהקה הראשונה שלו בבית שאן. משם הוא וגל ממשיכים לשכשוך באתר הטבילה ולגדיד תמרים אלכוהולי בערבה.
5x4
משל המערה
Episode overview
Uitzenddatum
Aug 17, 2021
השמש עולה על ים המלח ופבלו וגל נמלטים ממנה אל בטן האדמה במערת הקולונל. אחרי מפגש עם מתבודד במדבר, הם מגיעים למושב עידן וחוגגים עם הפועלים האסיאתיים וחבריהם הישראלים.
5x5
מה שקורה באילת
Episode overview
Uitzenddatum
Aug 24, 2021
אמריקאי שמוצא את עצמו מבשל בירה בקטורה; פליט דרפורי שמוצא את עצמו שוטף כלים באילת; מוזיקאים מתל אביב שמוצאים את עצמם חיים בשחרות שבערבה - ופבלו וגל שמוצאים את עצמם באמצע כל זה, בטיול שממשיך להפתיע.
5x6
הביתה
Episode overview
Uitzenddatum
Aug 31, 2021
המסע כמעט נגמר. רגע לפני שחוזרים הביתה, גל ופבלו מספיקים לדהור בערבה עם רוכבות הארלי, לדווש על אופניים זוגיים, לבשל ארוחת פרידה חגיגית בעוטף עזה ולסכם את המסע שעברו.

Als er afleveringen of banners missen (en ze staan op TheTVDB), dan kun je een automatische update van de serie aanvragen:

Update van serie aanvragen

karakters

Als je dit leuk vindt, dan misschien ook: