• Rank #
  • Premiered: Jan 2024
  • Episodes: 13
  • Followers: 0
  • Running
  • HOT
  • Sunday at 14
  • Children Comedy Drama

Seasons:

You need to be logged in to mark episodes as watched. Log in or sign up.

Season 1
1x1
מעשה בחמישה
Episode overview
Air date
Jan 29, 2024
אחרי מות הוריהם, האחים תמרי מנהלים את הקונדיטוריה המשפחתית לבדם. הכל מתנהל כרגיל עד שטולי דבש- מלכת הקינוחים, מגיעה לקריית רם, ומתכוונת לפתוח מעצמת קינוחים מולם.
1x2
פרק 2
Episode overview
Air date
Jan 29, 2024
לקראת הפתיחה החגיגית של טולילנד, האחים מחליטים להחזיר מלחמה ומכריזים על ערב חגיגי. אבל לצערם הפתיחה של טולילנד משאירה את קונדיטוריית תמרי שוממת מלקוחות. ואם זה לא מספיק- מגיע לפקח עליהם עובד רווחה.
1x3
פרק 3
Episode overview
Air date
Jan 30, 2024
ערן מבהיר לבועז שהילדים לא רוצים איתו שום קשר. טולי מוציאה מידע שיכול לפגוע בה והאחים שלה. ארז מציב לבועז אולטימטום- או שימלא את חובתו החוקית ויעבור לגור עם הילדים או שהוא מדווח עליו למשטרה.
1x4
פרק 4
Episode overview
Air date
Jan 31, 2024
ערן שבור מהפרידה מהגרי, נועם ואמיר מתקרבים ורוני ועידו מתלבטים אם לספר לערן על הרומן בניהם. בועז מגלה ששונית היא זו שסיפרה לארז שהוא לא גר עם הילדים, ומחליט לצאת למלחמה נגדה, קונדיטוריה נגד קונדיטוריה
1x5
פרק 5
Episode overview
Air date
Feb 04, 2024
לבועז יש את התוכנית איך לנצח את טולילנד, אבל ערן לא מוכן לשתף פעולה ולא מוכן לשתף את האחים במתכון הסודי של עוגת הש"ש. רוני מתעצבנת עליו ומספרת לו שעידו והיא יחד.
1x6
פרק 6
Episode overview
Air date
Feb 05, 2024
הכל הולך נהדר אצל התמריז: בועז וערן משלימים והמכירות של הקונדיטוריה המשפחתית מזנקות. טולי מחליטה לנצל את תמימותה של מעיין כדי לגנוב להם את המתכון האגדי של עוגת השמרים המפורסמת.
1x7
פרק 7
Episode overview
Air date
Feb 06, 2024
טולי ושונית משיקות את עוגת השמרים שוקולד הגנובה וההזמנות בשמיים. האחים מנסים להבין איך גנבו להם את המתכון הסודי והמתח מחלחל גם ליחסים של אמיר ונועם. נועם מודיעה לשונית וטולי שהיא מפסיקה לעבוד בטולילנד.
1x8
פרק 8
Episode overview
Air date
Feb 07, 2024
בעקבות החרם שהיא עוברת, מעיין מגיעה לטיפול אצל ארז ויחד איתו לומדת להתמודד עם כל מה שעובר עליה. עידו מודיע לרוני שהוא נפרד ממנה, כשהיא שמגלה שערן היה מעורב בזה, היא מודיעה לבועז שהיא מתפטרת מהתמריז.
1x9
פרק 9
Episode overview
Air date
Feb 11, 2024
אחרי שהסתבך בעוד מקרה אלימות אמיר מושעה מבי''ס. רוני נרשמת לתחרות ״הקינוח של המדינה'', אבל אחרי שגם ערן וגם בועז לא מגיעים להיבחן איתה, היא מוצאת את עצמה מחוץ לתחרות. רגע לפני שגם טולי .. show full overview
1x10
פרק 10
Episode overview
Air date
Feb 12, 2024
אמיר יוזם ארוחת ערב משפחתית ומפתיע את כולם כשמזמין אליה את נועם. כדי לחפות על נועם, טולי לוקחת את שונית לבילוי, אבל מהר מאד שונית מרגישה שמשהו חשוד קורה כאן. וכשהיא תגלה איפה נועם... היא תכעס. מאד.
1x11
פרק 11
Episode overview
Air date
Feb 13, 2024
בועז מקבל אולטימטום מדין - לעבור לנורבגיה לשנתיים או למצוא את עצמו מחוץ לחברה ובלי שקל. אמיר המאוהב מחליט להפתיע את נועם בטולילנד עם מחווה רומנטית בלתי נשכחת, כשהוא נכנס לשם הוא רואה את נועם עושה משהו בלתי נסלח.
1x12
פרק 12
Episode overview
Air date
Feb 14, 2024
נועם וטולי משקרות לשונית שפרצו לטולילנד, אבל שונית רואה במצלמות האבטחה שאמיר הוא מי שאחראי להרס במטבח. רגע לפני תחרות הקינוח של המדינה, שונית מאיימת על ערן ורוני.
1x13 Season finale
פרק 13
Episode overview
Air date
Feb 18, 2024
בועז ורוני עוזבים את הארץ, ערן מחליט לסגור את הקונדיטוריה ולמכור אותה לשונית. רגע לפני שרוני עולה על המטוס לפריז ערן מפתיע אותה עם הצעה מפתה.

If there are missing episodes or banners (and they exist on TheTVDB) you can request an automatic full show update:

Request show update

Characters