Good Family

  • Rank #
  • Premiered: Nov 2014
  • Episodes: 12
  • Followers: 0
  • Ended
  • הערוץ הראשון
  • Thursday
  • Comedy Drama

Seasons:

You need to be logged in to mark episodes as watched. Log in or sign up.

Season 1
1x1
פרק 1
Episode overview
Air date
Nov 13, 2014
דרמה על משפחה בת 6 נפשות, אשר שגרת חייה מטלטלת לאחר פרידת ההורים. לצד המשבר המשפחתי, כל בן משפחה חווה גם משבר אישי המשנה את מסלול חייו. עם: ליאור אשכנזי, ענת וקסמן, נדב נייטס, אריאל וולף, יערה פלציג ועוד.
1x2
פרק 2
Episode overview
Air date
Nov 20, 2014
נוח עבר לגור בדירה שכורה, ומוותר על הזמנת ילדיו לערב החג לטובת האם. ערן מגלה שלאביו יחסים עם אשה אחרת. איתמר ממשיך לחפש יחסים מזדמנים. יהלי מתוסכל כאשר עיתונאית שמגיעה לראיינו אינה מתעניינת במוסיקה שלו.
1x3
פרק 3
Episode overview
Air date
Nov 27, 2014
היחסים בין שירלי לדפי שותפתה, מסתבכים והיא נאלצת לעזוב את הדירה. יהלי מצליח להפגיש את הוריו לצורך צילומי שער לעיתון. ג'ו וערן מתקרבים. ערן מספר למשפחתו על הצעת הנישואין לאפרת.
1x4
פרק 4
Episode overview
Air date
Dec 04, 2014
ערן ואפרת נפגשים עם מארגנת חתונות. ג'ו מבקרת אותם בביתם לארוחת ערב. יהלי משתכר, ושכנו הדתי בא לעזרתו. הילדים מגיעים אל נוח לארוחת ערב והוא מציג בפניהם את חברתו החדשה-ישנה. העניינים מסתבכים כשאיתמר אומר לו מה דעתו על זה.
1x5
פרק 5
Episode overview
Air date
Dec 11, 2014
בעידודם של שירלי ואיתמר, נעמי יוצאת לדייט ראשון. אושר, שמגיע לסטוץ בדירה של איתמר, מגלה בו עניין רב, אך איתמר בשלו. שירלי מגיעה לתערוכה, ושם פוגשת את אוהד, מרצה שלה לשעבר.
1x6
פרק 6
Episode overview
Air date
Dec 18, 2014
יום ההולדת של נעמי. האירוע מקבץ יחד את כולם, מלבד נוח שנעדר. ג'ו עוזרת לערן לקנות תכשיט לאמו. גם היחסים בין אוהד ושירלי מתחממים. איתמר מעליב את אושר על שהעז להגיע למסיבה של אמו, על אף שהוזמן.
1x7
פרק 7
Episode overview
Air date
Dec 25, 2014
היחסים בין שירלי לאוהד מתפתחים. ערן מתקשה למלא אחר מטלות ההכנות לחתונה וממשיך להתקרב לג'ו. איתמר מתבשר שיש לו קרע בשריר, ושלא יוכל לרקוד לפחות חודש. יהלי עושה בייביסיטר לילדיו הקטנים של שכנו וקונה את ליבם.
1x8
פרק 8
Episode overview
Air date
Jan 01, 2015
יהלי מתוסכל מכך שאין ביקוש למוזיקה שלו. הוא מתקרב אל שכנו הדתי. נעמי "זוכה" לביקורת פתע בבית המרקחת. שירלי, איתמר ודפי מגיעים לביתה של נעמי "לשפץ" אותו. היא יוצאת לארוחת טעימות עם ערן ואפרת, במסגרתה היא פוגשת את נוח.
1x9
פרק 9
Episode overview
Air date
Jan 08, 2015
רמי עובר על רשימות המלאי של התרופות ומוטרד מחוסר ההתאמה. הוא מגלה את נעמי חסרת הכרה ומביא אותה אל חדר המיון אך לא מצליח ליצור קשר עם אף אחד מבני המשפחה. נוח מספר לילדיו מה קרה. איתמר מאשים אותו ומחרים אותו.
1x10
פרק 10
Episode overview
Air date
Jan 15, 2015
בני המשפחה עורכים אינטרבנשן במצבה של נעמי והיא נאלצת להכיר בהתמכרותה. היא פונה לסדנת נגמלים. נח מבין שהוא לא יודע הרבה על ילדיו ומחליט לנסות להתקרב אליהם. הוא פותח במסע דילוגים כדי להתקרב אליהם מחדש.
1x11
פרק 11
Episode overview
Air date
Jan 22, 2015
נעמי מכינה לילדיה ארוחה עשירה ומפוארת והודפת את דאגנותם. שירלי וסופרמן מתקרבים. ערן מספר לג'ו שנפרד מאפרת. יהלי פוגש את אסתר באקראי. הוא מצטרף אליה ל-"סיור בישראל האחרת".
1x12 Show finale
פרק 12
Episode overview
Air date
Jan 29, 2015
פרק סיום העונה. שירלי וסופרמן מתקרבים. ערן מודיע לג'ו שלא יוכל לעזוב הכל ולבוא אחריה. איתמר מבין שיש לו רגשות לאושר. יהלי הולך להפגנה עם אסתר, ונעצר לאחר עימות עם שוטרים. נעמי מציעה שותפות לרמי.

If there are missing episodes or banners (and they exist on TheTVDB) you can request an automatic full show update:

Request show update

Characters