Full Speed

  • :
  • : 22
  • : 0
  • TeenNick Israel
  • Måndag 16
  • Adventure Drama

:

.

1
1x1
פרק 1
Episode overview
הנבחרת הישראלית מגיעה לאקדמית האופנועים באיטליה והכל מוכן לאירוע הפתיחה החגיגי. רוכבים ורוכבות צעירים בחוויה של פעם בחיים עם תחרויות, חברויות וגם סודות שיעמידו במבחן את מי שהם על המסלול ומחוצה לו.
1x2
פרק 2
Episode overview
מייקי ועומר נלחמים על האופנוע הירוק. תרגול רכיבה ראשון חושף את היכולות של חלק מהרוכבים, בעוד אחרים נשארים מאחור. מייקי פותח בשביתה איטלקית, ורועי מבקש מעמליה לשמור את הסוד שמאיים על מקומו באקדמיה.
1x3
פרק 3
Episode overview
עמליה מוצאת את עצמה מעורבת במצבו הרפואי של רועי. מיקה עוזרת לעומר להסתיר מאביה שהיא באקדמיית האופנועים. ערב סרט במועדון מציב את הזוגיות של מיקה וגיא במבחן. מאור חייב להסתיר ממיה שהוא בכלל מכונאי.
1x4
פרק 4
Episode overview
מאור מציל את מייקי ממצב מסוכן. לוקה מנסה לשכנע את מיה שמאור משקר לה. המצב הרפואי של רועי מסתבך. גיא מקנא למיקה ופונה לצעדים קיצוניים. לתחרות הרכיבה הפנימית מצטרף מתמודד מפתיע.
1x5
פרק 5
Episode overview
אדי מציע למאור להצטרף לנבחרת אבל מאור מתלבט. עמליה מרגישה אשמה בעקבות העזיבה של רועי. מיקה מגלה שהיא כבר לא מנהלת בעמוד שלה ושל גיא, ומתחמקת מעמליה ומיקה.
1x6
פרק 6
Episode overview
מיה מגלה שמאור משקר לה. מייקי מנסה לשכנע את מאור להצטרף לנבחרת, אך השניים נקלעים לריב. מיקה מנסה לשקם את היחסים עם גיא והוגה קמפיין כדי שישתפו פעולה. לוקה מרגיש שהגיע הזמן להעלות הילוך ביחסיו עם מיה.
1x7
פרק 7
Episode overview
התחרות הפנימית שמארגנת נועה בין הרוכבים חושפת את המצטיינים, אבל גם את מערכת היחסים הבעייתית בין מיקה וגיא. עמליה כועסת על אייל, ואדי כועס על נועה שטיפלה בתחרות בצורה שגויה.
1x8
פרק 8
Episode overview
יום תורנויות באקדמיה ומיה ומאור מוצאים עצמם במטבח ביחד, מייקי מנסה להתחמק מהמטלות, ואייל וגיא מתחברים. מיקה נפגעת ונועה מנסה לדבר אל ליבה. לואיג'י רותח על מאור, אבל למאור יש רק את מיה בראש.
1x9
פרק 9
Episode overview
הסוד של עומר מתגלה. נועה מנסה לגבש את הרוכבים. לוקה מאוהב עד מעל לראש במיה, שמפחדת שהרומן שלה עם מאור יתגלה ויובל להסתבכותה עם חברי הנבחרת האיטלקית.
1x10
פרק 10
Episode overview
עומר מנסה להישאר באקדמיה בכל דרך. אייל חושד שלמאור יש חברה, אבל לא מצליח לגלות מי זאת. מיקה מנסה להשלים עם הפרידה מגיא.
1x11
פרק 11
Episode overview
הנבחרת מתגייסת כדי למצוא את עומר, לפני שאדי יגלה שברחה וכולם יהיו בצרות.
1x12
פרק 12
Episode overview
חצי הגמר מתקרב! אבא של עומר מגיע לאיטליה כדי להחזירה הביתה ומייקי מנסה לשכנע אותו שיאפשר לה להישאר למען הנבחרת. מאור ומיה סוף סוף בדייט אך אינם מודעים ללוקא שעוקב אחריהם.
1x13
פרק 13
Episode overview
הנבחרת האיטלקית מתנכלת למיה בגלל הקשר עם מאור. גיא מנסה להפריד בין מיקה לחברותיה. מייקי מחפש דרכים למחוק את התיעוד במצלמות האבטחה, והחוקרים מגלים שהאופנוע הירוק השתתף במרוץ בלתי חוקי.
1x14
פרק 14
Episode overview
מייקי מנסה לקבל הזמנה למירוץ הבלתי חוקי. גם חברי הנבחרת הישראלית לא אוהבים את הקשר בין מאור למיה ועמליה מגלה מה עומד מאחורי ההצעה של גיא לעזור לה ברכיבה.
1x15
פרק 15
Episode overview
מאור מתכונן למרוצי השטן מלאטינה, אבל רגע לפני המרוץ קורה דבר בלתי מתוכנן. גיא קונה שמלה למיקה, אבל המתנה חושפת צד נוסף ביחסים ביניהם.
1x16
פרק 16
Episode overview
מייקי ומאור מנסים להשתחרר מהמעצר לפני שאדי ונועה חוזרים מהחופשה. לוקא מכבד את הבטחתו שלא להפריע למאור ומיה. עמליה ועומר עוזרות למיקה להבין שהזוגיות שלה עם גיא רעילה ומסוכנת.
1x17
פרק 17
Episode overview
רגע לפני תחרות הדראפט שתקבע מי מהנבחרת ישתתף במירוץ הגמר, מישהו זרע הרס בחדר של הבנים. גיא פגוע ממיקה ומנסה להקטין אותה והיא מסרבת לעלות לדראפט. לוקא חושף בפני מאור שגילה ששיקרו לו.
1x18
פרק 18
Episode overview
הנבחרת יוצאת ליום כיף ברומא. מייקי מתלבט עם מי לבלות, ומשחרר את הסוד של מאור לאוזניה של מיה. לוקא זועם ורוצה להגיע למיה ומאור ברומא. יד נעלמת מחבלת באופנוע הירוק.
1x19
פרק 19
Episode overview
חקירת האופנוע והתאונה עולה שלב ובסופה נדע מי נפצע/ה בתאונת האופנוע הירוק.
1x20
פרק 20
Episode overview
אדי משלם מחיר אישי על התאונה. נועה צריכה לגרום לכולם להתאחד ולהמשיך להתאמן לקראת הגמר. מאור נחוש להוכיח שלוקא עומד מאחורי התאונה ושולח את מיה לרגל אחריו.
1x21
פרק 21
Episode overview
עומר מבקרת את מייקי בבית החולים והשניים מתקרבים. החוקרים מוצאים פריט חשוד בלוקר של לוקא. ראיית הזהב נחשפת והפושע שחיבל באופנוע מתגלה.
1x22
פרק 22
Episode overview
פרק סיום העונה! הגמר הגדול. החוקרים חייבים לתפוס את הפושע לפני שיפגע ברוכב נוסף. מי תהיה הנבחרת המנצחת בגמר הגדול, ומי יזכה בתחרות האישית.

Characters