The Perfect Dessert (IL)

  • :
  • : 23
  • : 0
  • Keshet 12
  • 21
  • Food Reality

:

.

2
2x1
פתיחת העונה
Episode overview
"הקינוח המושלם" פותחת עונה - תתכוננו ליצירות אומנות מתוקות במיוחד!
2x2
הקינוח הנעלם
Episode overview
ונסה, זוכת העונה השמינית של "מאסטר שף" מגיעה לקינוח המושלם, האם גם כאן היא תנצח? לפני שמכינים את השטיח האדום - קבלו את הקינוח הנעלם. מה הסוד בהמצאה החדשה?
2x3
העולם מוכן לקינוח כזה?
Episode overview
מדובר בהמצאה שלדעת כולם היא לא פחות מגאונית. ממש לא בטוח שהעולם הקולינרי מוכן לרמה כזאת - מה הסוד של הקינוח ששיגע את השופטים?
2x4
משחקינוח
Episode overview
המשחק שכולנו גדלנו עליו חוזר בגדול, אלא שהפעם אפשר לאכול אותו. לפני שטועמים, קרין חוזרת לילדות ומבקשת לשחק רגע לפני שכל היופי הזה נאכל
2x5
הקינוח המתחזה
Episode overview
ניגבתם פעם חומוס לקינוח? עכשיו אתם יכולים. אחד הקינוחים שיוגשו הערב לשופטים מתחזה לחומוס. הכיסוי מושלם ומוגש עם כל התוספות. לא תאמינו ממה הוא עשוי
2x6
התעלומה של אביעד
Episode overview
יודעים לשמור סוד? מסתבר שיש רכיב לא שיגרתי, כזה שיכול להפוך כל קינוח למושלם. גם השופטים לא הצליחו לפתור את התעלומה: מהו הרכיב החצוף של אביעד?
2x7
הפטרייה שסכסכה
Episode overview
קבלו את הפטנט של יעל שהפך את חלת השבת לקינוח שאי אפשר להפסיק לאכול ואת פטריית היער התמימה למראה שהציתה את אסטלה וקרין
2x8
ילד גאון
Episode overview
קונדיטורים יקרים: חדלו זילופים, עצרו טמפרורים וכבו מיקסרים. כוכב חדש נכנס למטבח - אל תתנו לגיל שלו לבלבל אתכם, הילד גאון!
2x9
הוואן גוך של הקינוחים
Episode overview
הכירו את ליאת, המתמודדת שפיצחה את השיטה להפוך כל יצירת אומנות לקינוח יותר ממושלם. מה היא תעשה ליצירת החמניות של וינסנט וואן גוך?
2x10
הקינוח שמוריד במשקל
Episode overview
האם אתם מאמינים שיכול להיות קינוח שמוריד במשקל? הערב תפגשו קונדיטור קוסם שיוכיח שיש דבר כזה וגם: הקונדיטורית של המדינה מגיעה לתחרות
2x11
חצי הגמר הראשון
Episode overview
חצי הגמר בפתח וזוהי ההזדמנות האחרונה להבטיח מקום בגמר. לירון אומנם הכינה לשופטים לב, אך מדובר בקינוח הכי קיצוני ומשוגע. האם הוא יעלה אותה לגמר?
2x12
חצי הגמר השני
Episode overview
מי היה מאמין שמכיכר לחם וחמאה יכול לצאת קינוח מושלם? וגם: מהטלוויזיה אי אפשר להריח או לטעום אבל יכול להיות שיש קינוח שאפשר לשמוע?
2x13
הגמר המתוק
Episode overview
פרק הגמר של עונה מפוצצת בטעמים, בכישרון, בתעוזה ובמקוריות. נגלה מהו הקינוח המושלם של ישראל

Characters