• :
  • : 80
  • : 0
  • HOT
  • 14
  • Comedy Family

:

.

4
4x1
ערב גיבוש – המחזמר
Episode overview
ספיישל מחזמר! מיקי רוצה לעשות ערב גיבוש משפחתי חדש ומקורי בזמן שדניאל הבת רבה עם כל האחים שלה ומוצאת את עצמה בלי חדר.
4x2
אין הבדל בין דניאל לדניאל
Episode overview
תמר מגלה שמירי שילמה לדניאל הבת פחות מדניאל הבן על אותה עבודה, ביחד הן יוצאות לקמפיין פמיניסטי על שוויון בשכר. נועם נחשף למעשה שפל של אחת מבני הבית ומתלבט אם להלשין.
4x3
קורונה
Episode overview
הקורונה הגיע גם ל"צפוף" ובני הבית מנסים לשרוד את הסגר יחד בלי התמוטטות עצבים.
4x4
נפרדנו כך
Episode overview
דניאל נפרדת מרוי בדיוק כשדניאל הבן מתחבר אליו והוא מוכן לעשות הכל כדי להחזיר אותם אחד אל השנייה. תמר עושה פירסינג ומיקי ממש ממש לא אוהב את זה.
4x5
מיקי בהיריון
Episode overview
נירית מרגישה שמיקי לא מבין כמה קשה זה להיות בהיריון ולכן מביאה לו בטן מזויפת ומתערבת איתו שהוא לא ישרוד איתה שבוע. אבישי מנסה לעזור לדניאל הבן למצוא במה לעזאזל הוא טוב.
4x6
מיקי ויקי
Episode overview
מיקי מחדש קשר עם חבר ילדות ותיק אבל דניאל הבת לא מחבבת אותו במיוחד ומנסה להפריד ביניהם. מיכל מנסה להתקרב לתמר ולגרום לה לחלוק איתה דברים ולא רק לענות על כל שאלה בתשובה "בסדר".
4x7
המורה הסופרת
Episode overview
המורה למתמטיקה של תמר מתגלה כסופרת ילדים חובבת ומעריצה של מיקי חי. נועם מגלה שכל הכסף שלו נעלם ושולח את נירית לגלות מי אשם בפשע הנוראי.
4x8
אורי בחלל
Episode overview
אורי נכשל בחוג חלל ומחליט לפרוש למרות שזה החוג האהוב עליו ונירית מנסה לעזור לו להתגבר על הכשלון. אבישי משמש שפן ניסיונות לחברת קוסמטיקה שדניאל אוהבת "בבלון" והיא גונבת ממנו את הקרם החדש שלהם.
4x9
בגרות בטיקטוק
Episode overview
דניאל הבת נכשלה בבגרות בהיסטוריה ומגייסת את הגאון של הבית, אורי, לעזור לה לעבור את המועד ב'. מיקי מציע למירי לקחת את אבישי בתור העוזר החדש שלה כדי שהוא יהיה עסוק ולא יפריע לו לכתוב.
4x10
ראש מועצת תלמידים
Episode overview
אורי ותמר מתחרים ראש בראש מי יהיה ראש מועצת תלמידים, דניאל הבת מנצלת את התחרות ביניהם ומייעצת לשניהם תמורת חלקה בעבודות בית. מיקי מחליט לטפל בהתמכרות של נועם למסכים ומשכנע אותו לצאת קצת החוצה לעולם.
4x11
אבישי
Episode overview
מה היה קורה אם הסדרה הייתה על החיים של אבישי בכלל? מסתבר שדברים די מטורפים קורים אצלו.
4x12
שקר הלייק והבל האמוג'י
Episode overview
דניאל הבת בבידוד בגלל שפעת והיא מפחדת לאבד עוקבים מחוסר פעילות באינסטגרם. טפשת ההריון של נירית בשיאה ומיקי מגייס את הבנים לעזור לו לעזור לה ללא ידיעתה.
4x13
אני אפס
Episode overview
נועם נתקף חרדת בחינות בגלל אורי ודניאל הבן שאומרים לו שהציונים שלו יקבעו את עתידו. מיקי מחליט לעשות מייקאובר לבית של אבישי בהפתעה כדי שיבלה פחות זמן אצלם בבית ויותר בביתו.
4x14
המחרוזת
Episode overview
הומאז' לסיפור המחרוזת של גי דה מופסאן בו דניאל הבת מלווה שרשרת מנירית ומאבדת אותה. נועם לומד ממיקי על דעות קדומות וסטראוטיפים על עדות ומתחיל להעליב את כל מי שהוא פוגש.
4x15
אריאל הבת
Episode overview
דניאל הבן נפרד מאיילת ובעצת דניאל הבת יוצא עם מישהי חדשה שמזכירה מאוד מישהי מבנות הבית. נירית נוסעת להשתלמות מקצועית ומיקי ואבישי מטפלים בילדים יחד כמו זוג נשוי.
4x16
כל קול קובע
Episode overview
תמר מתנדבת ביום הבחירות במטה המפלגה האהובה עליה ונחרדת לגלות שאף אחד מבני הבית לא מתכנן להצביע. דניאל הבן מנצל את החמידות של נועם לקבל מה שהוא רוצה מההורים.
4x17
יום שישי הפסיכי
Episode overview
פריקי פריידי בצפוף! נירית ודניאל הבת מתחלפות בגוף ומגלות כמה קשה (או שלא...) להיות כמה ימים בגוף של השנייה.
4x18
שקרים קטנים
Episode overview
אורי ממציא אפליקציה לגילוי שקרים כדי ללמד את נירית שלא חייבים להגיד את האמת תמיד. הבנות מגלות שמיקי ומיכל מאוד תחרותיים לגביהן ומנצלות את זה לסחוט פינוקים ומתנות.
4x19
שוגר מאמא
Episode overview
מיקי ונירית אומרים לדניאל שהיא צריכה להפסיק להתבטל להרוויח כסף והיא מתחילה להרוויח הרבה יותר ממה שהם ציפו. מיקי מתחבר יותר מידי לצד התחרותי שלו ונכנס ראש בראש עם דניאל הבן על כל דבר.
4x20
בשעה טובה
Episode overview
פרק סיום מרגש שבו המשפחה נזכרת בכל מיני רגעים משפחתיים ומספרים עליהם לתינוקת כדי לדרבן אותה לצאת כבר ולהצטרף למשפחה. האם זה יעבוד?

Characters