• Pozycja #
  • Premiera: Mar 2021
  • Odcinki: 113
  • Obserwujący: 0
  • Trwający
  • Kan Kids
  • Niedziela w 15
  • Children Drama Family

Sezony:

Musisz być zalogowany żeby oznaczyć odcinki jako obejrzane. Zaloguj Się albo zarejestruj się.

Sezon 6
6x1
חברים טובים
Episode overview
Data emisji
Sie 04, 2024
בן ורני קובעים לבלות יחד, אבל הצעה יותר מפתה מאביאל גורמת לבן להבריז. רני כועס על בן ולא יודע איך להתמודד עם זה. דותן מנסה לרצות את יולי שמרגישה שהוא ילדותי מדי ומתרחק מדוקי ומחיבתו לבוב ספוג.
6x2
מילה טובה
Episode overview
Data emisji
Sie 05, 2024
גלית ושגיא משבחים את בן יותר מתמוז למרות שקיבל ציון נמוך ממנה. גם החברים מבקרים את תמוז על כך שהיא לא מפרגנת לבן והיא נותרת מתוסכלת עד שהיא מחליטה למרוד. במקביל אופק לוקח את עצת הוריו, להקשיב לגוף.
6x3
אומן טוטאלי
Episode overview
Data emisji
Sie 06, 2024
יולי שוברת את היד ועל הגבס שלה יש ציור מסתורי של לבבות. דותן חושד בחבריו הבנים, וחושש שמישהו מאוהב בה בסתר. במקביל רני מציע לתכלת לצלם את המורים החדשים לאתר בית הספר ולוקח את התפקיד קצת ברצינות מדי.
6x4
סבתא סימה מתה
Episode overview
Data emisji
Sie 07, 2024
אימא של זוהר נפטרה והמשפחה בשבעה. זוהר עסוק בלבדר את האורחים ובמיוחד הבוסים מעבודתו. יולי מנסה להתחמק ונעלמת מהבית, אדל מנסה להיזכר במתכון של חמותה ללא הצלחה, וחן עצבנית שנראה שלאף אחד לא אכפת מסבתא.
6x5
מכת כינים
Episode overview
Data emisji
Sie 11, 2024
מכת כינים תוקפת את בית החינוך. והשיטות האלטרנטיביות של האבות של אסתי רק מחמירות את המצב. שגיא אומר שהוא לא מאמין בתרופות סבתא וגלית ותכלת מנסות להוכיח לו אחרת.
6x6
השפעה רעה
Episode overview
Data emisji
Sie 12, 2024
אסתי חוברת למאי ונאיה ומאמצת הרגלים בעייתיים. כשהיא מעליבה את תמוז מיכה ומישל מבינים שהם חייבים לעשות משהו בנושא. יולי מקבלת הודעה מדותן שהם צריכים לדבר ומפרשת את זה באופן דרמטי ומתחמקת ממנו.
6x7
עיני נץ
Episode overview
Data emisji
Sie 13, 2024
קשת עוזרת לשומרת להתמודד עם הבלאגן בבוטקה במקום בבלאגן שיש לה בתיק. תמוז לא מצליחה להתרכז בלימודים ומבקשת פינת למידה בחדר. גדי מחליט לבנות לה אחת בעצמו אבל הבעיה שהוא לא ממש יודע איך לעשות את זה.
6x8
שבת בלתי נשכחת
Episode overview
Data emisji
Sie 14, 2024
משפחת דוקי בפקק בדרך לטיול משפחתי. האם יצליחו להגיע ליעד? בבית של יולי כולם משועממים. זוהר רוצה לישון אבל אדל לא מוכנה לדאוג לבד לילדים. הם מנסים למצוא פעילות משותפת אבל זו משימה קשה לביצוע.
6x9
אחלה גבר
Episode overview
Data emisji
Sie 18, 2024
תומר ואופק רוצים לאמץ כלב אבל רונית לא מסכימה. הם מתפשרים על לאמץ את שקשוקה לסופ"ש כדי לבחון איך זה ירגיש ומגלים שזה בכלל לא קל. רני מארח לסופ״ש את רביד, בן הדוד שלו, שחולה בסכרת ולחוץ שמשהו רע יקרה.
6x10
קפטן תחתונים
Episode overview
Data emisji
Sie 19, 2024
בבית של בן התקלקל המזגן ויניב מסתובב בתחתונים מול החברים של בן וגורם למבוכה. דוקי נסער ממשחק מחשב ומגיב בצעקות שמקפיצות את מוש, ריקי ודוד. הוא מתעקש שבחדר שלו מותר לו להתנהג כך. ההורים פחות מסכימים.
6x11
הדג נחש
Episode overview
Data emisji
Sie 20, 2024
חן מחליטה לפרוש מהתיכון ולהפוך לסושי שף. ההורים כל כך עסוקים בלנסות לשנות את דעתה שהם לא שמים לב לאביאל ויולי. אביאל מחליט לנצל את ההזדמנות כשהוא מביא הביתה נחש.
6x12
תן כיף
Episode overview
Data emisji
Sie 21, 2024
רני לא רוצה ללמוד גיאומטריה ומתחצף לשגיא. אילת לוקחת את הצד של רני ומפספסת שרני באמת לא כל כך משקיע. בן מתבדח על חשבונו של אביאל ואביאל לא מעז להגיד שזה מפריע לו. מאי מחזירה לבן באותו מטבע.
6x13
דוקי ודותן מתחלפים
Episode overview
Data emisji
Sie 25, 2024
דוד עצבני על דוקי שמציק לו כל הזמן, דותן עצבני על ההורים שלו שמציקים לו כל הזמן בשאלות והם מחליטים בעצת השומרת להחליף בתים. הם לומדים שבכל בית יש גם יתרונות וגם חסרונות.
6x14
המנהל החדש
Episode overview
Data emisji
Sie 26, 2024
מוריס, חניך עבר של תכלת, מגיע להחליף אותה כדי שתוכל לחוות שוב את תפקיד המורה ומבינה שזה לא בדיוק כמו שהיא זכרה מפעם. חיים עולה על כוונותיו הסודיות של מוריס להפוך למנהל הקבוע ומגייס את השומרת לעזרה.
6x15
פסטיבל השקרים
Episode overview
Data emisji
Sie 27, 2024
אפי, דותן, יולי ואופק רוצים לנסוע לפסטיבל. האבות של אפי לא מרשים לה ואופק דווקא מתבייש להגיד שהוא בעצמו מפחד ליסוע על אף שהוריו מאשרים לו. רלי, מקבלת הצעה לעבור לבסיס רחוק, ונאיה אחותה נלחצת מהשינוי.
6x16 Finał sezonu
לטוב ולרע
Episode overview
Data emisji
Sie 28, 2024
תכלת והשומרת מזכירות לט'תניקים שהם צריכים לעשות משהו מיוחד לסוף שנת הלימודים. כל רעיון שעולה מרגיש להם לא מספיק טוב והם מחליטים ללכת על משהו שאף אחד לא ישכח.

Jeśli brakuje odcinków lub banerów (a znajdują się w TheTVDB) możesz zgłosić serial do automatycznej aktualizacji:

Zgłoś serial do aktualizacji

Postacie