Francisco Franco (Manel Lucas), explicarà a Feijóo (Queco Novell) i Abascal (Noé Blancafort) com ha de ser "El chico PP" que ha de governar el País Valencià. Ho farà a ritme de "Chica ye-ye", de Concha Velasco.
Mentrestant, a la Generalitat, Salvador Illa (Queco Novell) buscarà que el PSC torni a ser protagonista i, per fer-ho, proposarà a Francesc Xavier Vila (David Marcé) que sigui protagonista d'un cas de corrupció que els posi en el punt de mira. Ho aconseguirà?
A València, Carlos Mazón (Ivan Labanda) decidirà reinventar-se després de la dimissió i fundarà "Mazón Prime", la seva empresa de missatgeria.
S'acosta la temporada de Nadal i arriben els primers anuncis de les novetats de joguines. Veurem l'anunci de "Fatxuco" el primer nino feixista, articulat i amb frases interactives per a tots els nens i nenes de dretes.
A més, Laporta (Jordi Soriano) es trobarà Messi (Xavi Espinosa) pels passadissos del "Polònia" i li demanarà que torni al Barça.